Известие

Collapse
No announcement yet.

Неприятно щракане в механизма на вратата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На 164 ката имах такъв проблем, но там имаше щифт който е прорязан по дължина и с времето се е сцепил на две и пчна да пука .Смених го и всичко се оправи.Предолагам и при 156 пробема е същия но тук има нещо като нит.
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от jimmyfloyd Покажи съобщение
      Колеги,търсих и не намерих нищо относно моя проблем който искам да реша значи сигурен съм че много от вас имат същия проблем...като отварям вратите и се чива едно много неприятно и силно щракане от към рамото на вратата... има ли някои решение на този проблем...
      Колега и моята шофьорската врата беше така ,но я оправих.Значи процедурата е следната:Развиваш двата болта на отвора в които влиза лостчето.Отваряш кората на вратата,освобождаваш отвътре прожината ,развиваш и от колонката подвижната връзка и го изваждаш.Избиваш нита с подходящ пробой.И тук идва ремонтът.Изрязва се от ламарина малко правоъгълниче което се увива по диаметъра на нита.Тази втулка се гресирва и служи като лагерче спрямо отвора на вилката.Занитваш същия нит и си готов.Спира всякакво чукане и никакъв звук повече при отваряне.Лично изпробвано ,вече втора година никви проблеми.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Като прочетох темата и аз реших да го смажа с грес, но полза нямаше.
        Днес взех 2 чука, единия отдлу за подложка, с другия отгоре по нита, който е на купето, на оптегача.
        За сега спря да пука, след семица пак ще пиша, да не се окаже само временен ефект........
        Гледам, че са минали 2 седмици от занитването......
        За сега не пука.

        Предложението с болта, ми се струва добро.
        Но ми се струва, че бикновен болт няма да издържи много.......... може би малко по-як
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          Дайте снимки на интервенцията.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            колега, като отворихме механизма на вратата,планката беше счупена на2.моя приятел я завари и всичко еОК

            Comment


            • #21
              Явно че е това е често срещам проблем.и при мен се беше разтракъл механизма и като го разглобих се оказа че планката е счупена и се е изкривила на една страна....
              156 1.8 TS '98

              Comment


              • #22
                Днес правих смяна на обтегача, смея да твърдя, че се получава дразнещо пукане и при здрав нит, но разбити ролчици вътре.
                Смяната отнема не повече от 10мин. при сръчни ръце и големи пръсти като моите иначе сигурно става и по-бързо. Просто сваляте говоритела и бъркате от там, вместо после да търсите и щипки за кората, които сте изпотрошили.
                Ако закупувате от морга искайте пасажерски, защото шофьорската врата се отваря в пъти повече!
                За сега не съм проверил, но май са еднакви като при Браво/а , а тях ги има нови в AXM.
                156 Sportwagon 02'

                Comment


                • #23
                  Имам някакви спомени че са ляв и десен....ма не съм 100% сигурен, огледай ги все пак.На моя му се счупи пружината или една S -образна арматура дето го играе такава.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vladeto_ Покажи съобщение
                    най-лесно с обикновен болт,с същата дебелина.избива се нита и на негово място се слага болт и всичко заспива
                    По същия начин 2 пъти е тествано и работи.
                    И един път съм заварявал планката която е от към вратата,но на 145-ца,че едното ухо се беше скъсало. Изкара 4 години и счупих колата.
                    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                    Comment


                    • #25
                      Имаше тема, за въпросния нит и замяната му с болт. Даже и чертеж беше поставил колегата.
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD `98 ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от keel Покажи съобщение
                        Имаше тема, за въпросния нит и замяната му с болт. Даже и чертеж беше поставил колегата.
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%E5%E3%E0%F7
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment

                        Working...
                        X